Nog 1 nachtje slapen...

29 april 2018 - Amsterdam, Nederland

Morgen is het zover...we gaan naar Namibië!!! Ik heb er onwijs veel zin in, maar ook wel een beetje een dubbelgevoel. Het is dinsdag precies een jaar geleden dat Don overleed...ongelooflijk dat het al weer een jaar terug is...Toen zaten we op Koh Tao, een eilandje in Thailand.
​Nou ja...we gaan er weer een mooie reis van maken. Morgen vliegen we vanaf Amsterdam via Heathrow naar Johannesburg om na 17 uur in Windhoek aan te komen. Jaah...dat krijg je, als je via cheaptickets.nl boekt :-).
​Als het goed is, komen we in Windhoek aan met een temperatuurtje van zo'n 24 graden...lijkt me helemaal lekker om mee te beginnen!
​Van de hoofdstad Windhoek gaan we naar de Sossuvlei om de mooie zandduinen te beklimmen. Daar gaan we ook voor het eerst in onze 4x4 double cab slapen...Anna heeft echt zin om in haar eigen tentje op het dak te slapen...not!!! Na Sossus gaan we naar de kust...Swakopmund...waar we gaan kayakken (tussen de zeeleeuwen, stinkt enorm) en sandboarden (ben benieuwd of dat lukt met die knie van mij). Dan zijn de echte beesten aan de beurt, we gaan via Erindi (Elephant private park) naar Etosha, het grootste natuurpark van Namibie. Uiteindelijk via het Waterberg Plateau weer terug naar Windhoek, maar dan zijn we wel 14 dagen verder hoor.
​Ik ga natuurlijk mijn best doen, om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen...heb eerlijk gezegd geen idee hoe het met de WiFi is in Namibie...we zullen het merken!
​Tot het volgende verhaal...

1. Mier:
    29 april 2018
    Ik had al geappt, maar nogmaals een fijne vakantie!!
    En ja, die zeeleeuwen stinken!! Hihi
    Wordt een mooie reis!
  2. Mieke:
    29 april 2018
    Goeie reis met z'n 3! Maar of sandsurfen nou een goed idee is voor jou???
  3. André:
    29 april 2018
    Hoi kanjers, lijkt een hele mooie reis ga het met plezier volgen!
    Hele fijne vakantie!!!!
    Groetjes 😍
  4. Marianne:
    29 april 2018
    Wauw!!! Wat een avontuur zo even in de meivakantie!! Ik zit hier lekker een beetje op te slomen. Geniet ervan!! X
  5. Mary:
    29 april 2018
    Wij wensen jullie een goede vlucht en een hele fijne vakantie! Pleun en Mary ✈️🍺🌞
  6. Marlieke:
    Super fijne vakantie !!dat word genieten !goeie reis🤗
  7. Jeanet:
    Hoi , wij wensen jullie 'n hele mooie vakantie en goede reis!!! 😍💋
  8. Marga:
    29 april 2018
    Heel veel plezier. Ben benieuwd naar de verhalen
  9. Anita:
    29 april 2018
    Geniet ervan!!!!! Samdboarden VERBODEN! Pas maar op, die knie is inmiddels 50! 😘
  10. Lilian:
    30 april 2018
    Wie reist kent vele verhalen ik kijk er naar uit. Geniet kusz van ons
  11. Lilly:
    30 april 2018
    Hee allemaal...wat leuk dat jullie meelezen! Ik luister naar jullie goede tips...we zullen zien wat dat betekent :-). Tot gauw....dikke zoen