Lama…eh…Lima

24 september 2022 - Miraflores, Peru

Inmiddels bijna 10 uur in de avond en ik denk thuis 5 uur in de ochtend… we zijn bekaf, maar in Peru 🇵🇪.

Na 4 filmpjes en 4 maaltijden, zijn we na 12 1/2 uur vliegen in Lima aangekomen. Na weer tig keer queuen (de rijen zijn hier niet korter dan op S’hol) en soles (4 soles = € 1) uit de atm trekken met Miers pasje (mijn creditcard en bankkaarten liggen gewoon nog in Amsterdam… wat heb ik toch met bankpassen als ik met Mier op vakantie ga… of ik laat ze in het betaalautomaat van de Starbucks zitten of ik vergeet ze helemaal🥹) stond er een vrouwtje met een mooi bordje ‘Van der Bent’ op ons te wachten. Gelukkig een transfer naar ons hotel, want het verkeer in Lima met 11 miljoen inwoners is druk en chaotisch. Het hotel is idyllisch, maar het is hier vooral koud. Mier is inmiddels klaar voor de nacht, dus ik ga de kou ook maar trotseren en mijn bedje in.

Bacan (=cool en dat is het!)

1. Ria/ma:
    24 september 2022
    Valt niet mee om van Mier afhankelijk te zijn hihi. Komt helemaal goed hoor Lilĺy
    Heel veel plezier en geniet van al het moois wat jullie gaan zien !!!
  2. Anna:
    Wat een leuke verhaaltjes! Veel plezier 😘
  3. Lilly:
    24 september 2022
    Ik maak me financieel vooral druk over de troepeloeres, maar dat snapt u natuurlijk wel, mevrouw van der Bent 😂
  4. Mieke:
    Geniet van Peru!