Rennen, springen, VLIEGEN, duiken, vallen en weer opstaan!

23 september 2022 - Schiphol, Nederland

Eerste doel bereikt… we zitten in het vliegtuig✈️. Nu maar hopen dat ie ook vertrekt. We kregen net te horen dat we minimaal een uur vertraging hebben door een scheur in een zeil in het bagageruim😳. Mier en ik hadden het bericht ff gemist, maar gelukkig lette Menno (mijn buurman) wel goed op 😂 toen el capitán dit bericht via de intercom met ons deelde.

Vanmorgen om 8 uur bracht Paul me weg (Mier was al op S’hol). De passagiers stonden zelfs buiten al in een enorme rij. Gelukkig mochten wij in de niet-Schenge-rij, die wel korter maar niet sneller was. We kwamen direct Bekende Nederlanders tegen, Floor (mijn nichtje) en Monique. Al met al viel het rijen- gebeuren wel mee en na anderhalf uur, zat ik aan de latte macchiato met oatmilk bij de Starbucks ☕️

Nu maar hopen dat we zo echt de lucht in gaan… 12 1/2 uur vliegen is best lang…zeker met mondkapjes op (wist je dat je eerst je face mask af moet doen voordat je het oxygen mask opzet? 😂)

1. Ria/ma:
    23 september 2022
    Van welke piloot hebben jullie die petten gepikt hihi.
    Het is nu toch echt waar!!!
    We komen er aan Peru!
  2. André:
    23 september 2022
    Super leuk!!! Het gaat gebeuren, alvast heel veel plezier…. Ik geniet met jullie mee!
    Groetjes André
  5. Sijtje van den Berg:
    Zo leuk! Veel plezier!!!
  6. Valerie van Spronsen:
    24 september 2022
    Heel veel plezier!! Mooie herinneringen maken!
  7. Inge Houtenbos:
    Wat een mooi avontuur! Goede reis en veel plezier! Xx
  8. Lilly:
    24 september 2022
    Wat leuk dat er weer mensen met ons ‘meereizen’!🥰🥰🥰 en geniet lekker Floor!
  9. Plien:
    Have fun!!😘👍🏼💋