Mockba

22 april 2017 - Moskou, Rusland

We zitten nu op het vliegveld van Moscow... tot nu toe alleen maar boven land gevlogen en nog geen Rode Plein gezien. Misschien zometeen als we doorvliegen naar Bongkak... eh... Bangkok (Anna vergiste zich bij het inchecken toen de stewardess vroeg wat onze eindbestemming was).

Het vliegveld hier staat vol onbetaalbare babuschka's....ik wilde toch graag wat Russisch kopen....Paul en ik stonden onszelf al een Russisch horloge cadeau te doen.... kostte 1.000. Wij dachten lokale floppies (1.000 Russische roebels= euro 16)...bleken euro's te zijn. Geen horloge dus. Nu zitten we in het vliegtuig....mochten via de slurf. Toen we uit het vliegtuig gingen, moesten we vanwege de werkverschaffing met een bussie, de enige meters voor ons op Russische bodem (het is hier regenachtig en koud, onderweg zelfs sneeuw gezien). Over werkverschaffing gesproken... bij de controle waren ze blijkbaar onderbezet of deden ze aan multitasken. Het checkvrouwtje gaf eerst een stempel op onze instapkaart en holde toen snel naar het scanapparaat voor de tassen. Je moest wel even geduld hebben.

Zo, Anna heeft onze oortjes uitgedeeld, ga zo eens op zoek naar een goede Russische film....spazieba (slaat nergens op, maar het is het enige Russische woord dat ik ken)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. André:
    23 april 2017
    Haha, goed begin van vakantie met humor!!!
    Ben benieuwd naar het volgende verslag!
    Gr. André
  2. Mary: