Chillen

2 mei 2016 - Amed, Indonesië

Deze dagen van de vakantie zijn (net als de rest van de vakantie) voor totale ontspanning . Gisterochtend ging Paul duiken bij de Liberty, een wrakduik dus. Anna en ik stonden volledig in de relaxstand, dus lekker niks doen, laat ontbijten en een beetje hangen op het strand en zwembad. 'Smiddags met z'n 3-en gesnorkeld, mooi vissies gezien (hele school iets van makrelen, mooie gekleurde vissies en juist ook vissen die je bijna niet zag door hun schutkleuren, langwerpige gele  trompettisten en nog veel meer). Toen moest er weer gerelaxed worden, dus natuurlijk een massage . Toen een wandeling de berg op om naar de Sunset te kijken bij een leuk barretje met heerlijke cocktails. Nadat het licht uit was, verder gewandeld naar een restaurantje met de beste porkribs in Town!!! Zalig...om je vingers bij af te likken (gelukkig kregen we een bakje met citroenwater om je vingers schoon te maken). Toen in het aardedonker weer terugwandelen, want de beloofde shuttledienst bleken 2 brommertjes te zijn, dus wandelen voelde beter .

Vandaag wordt weer een relaxdaggie....ik heb er nou al zin in.

Vanmorgen op 2 verschillende plekken gesnorkeld. Eerst in een baai met prachtig koraal en vissen gezien, onder andere een paars met gele poffervis. Ons tweede plek was bij een Japans wrak, waar hele scholen vissen zwommen. Daarna natuurlijk lunchen, relaxen, zwemmen en ja het wordt saai...massage....heerlijk!