Gestrand

5 mei 2016 - Lovina Beach, Indonesië

We liggen nu aan het zwembad bij Lovina Beach ((ja Sas, de dolphins zijn ons ook deze keer 20 keer aangeboden en nee, ik herken helemaal niks). Net onze 8e massage gehad...maar dit keer hadden we hem echt nodig. We hadden vanmorgen weer een behoorlijk avontuur beleefd, waar je haren rechtop van gaan staan en je spieren in de knoop van schieten.

We probeerden vanuit Amed via Ganung Batur (meer, hotsprings en vulkaan) naar Lovina te rijden. De weg omhoog leek....nee WAS een rollercoaster! Waarschijnlijk prachtige vergezichten, ik heb er alleen niet veel van gezien. Wat een hel! 2 Kilometer voor de top ging de auto niet meer vooruit, ook niet met een aanloopje. We moesten het opgeven. Nu was het balen dat we niet geïnvesteerd hadden in een wat duurder model met wat meer PK en wellicht 4WD (en dan gelijk meer ruimte), maar het is zoals het is. Dus de wielen gekeerd en de berg weer af. Het uitzicht was inderdaad prachtig...

Nu dus in Lovina. Vanmiddag even het plaatsje verkent, weer in een paradijselijk hotel...dolfijntjes spuiten het water in het zwembad en de ober brengt net een ⭐️ Star (Bintang) en een mango juice...dit had nog wel even mogen duren, maar morgen gaan we richting Denpasar om 'snachts naar huis te vliegen....