Laatste dag CT 7 augustus 2015

7 augustus 2015 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vanmorgen de laatste spullen ingepakt...we hebben een extra tas gekocht. Hopelijk hebben we nu geen probleem met overgewicht (behalve van ons zelf...ik ben bang dat ik van al dat lekkere eten hier behoorlijk ben aangekomen :-) Na het ontbijt uitgecheckt, we zijn nu homeless in ZA. Toen de stad in om de kaatste rommel te kopen. Daarna lekker naar het strand in Camps Bay om te lunchen en te chillen. Ik krijg zo'n laatste dag altijd een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant wil ik ook wel weer naar huis en aan de andere kant wil ik lekker met z'n 3-en hier blijven...thuis moet ik altijd weer afkicken van lekker bij elkaar zijn :-(

We zitten nu Capetown International AirPort. Om 23.00 uur gaan we vliegen, ongeveer 12 uur. Vanavond nog even gezellig in CT gegeten en nu straks proberen te slapen en anders heel veel films kijken.

Het laatste Afrikaans:
Ghetto = blikkiesdorp
Vrachtwagen = bakkie
Witte mensen haai = witte dood haai
Surfen  = branden plank ry

Lekker slaap

p.s. We hadden nu 60 kg bagage, maar 12 kg meer dan de heenweg:-)