Monkeys

28 april 2016 - Ubud, Indonesië

Vanmorgen eindelijk zonder wekker wakker geworden. We hadden geen haast. Ons laatste ontbijtje in Besakih hotel op het strand...

Toen de auto ingepakt, ik kon er nog net bij op de achterbank en rijden maar. Mooie route langs drukke dorpjes en rijstvelden. In Ubud hebben we ook weer een schattig hotelletje, Bisma Sari Resort, kleinschalig en pittoresk. Na de spullen te hebben neergezet, lopend naar Monkey Forest. Apen te over...in het begin bleven ze nog wel op afstand, maar toen klom er een op Anna. Die vond het spannend maar wel leuk. Toen werd Paul wat baldadig...er liep een aap met ons mee, Paul stak zijn hand uit en zei:" kom maar bij papa."...wordt die aap ineens link. Hij laat zijn tanden zien en komt op hem af....Paul gelijk in opperste staat van paraatheid....Daarna dook er een aap op mijn nek die ook tekeer ging. Al met al een leuke apenervaring rijker. Door Ubud terug naar ons hotel en onderweg a late lunch. Nu net bij het zwembad gerelaxt en zo op zoek naar diner. Op tijd naar bed, want morgenochtend worden we om half zeven opgehaald om met de olifanten in bad te gaan...

1. Mieke:
    28 april 2016
    Jahaa, nu komt the monkey out the sleeve, de apen beschouwen jullie als familie!
  2. André:
    Hahahaha, Paul was dus de aanstichter van de monkey fight!!! Mooie ervaring erbij!!!!
  3. Lilly:
    28 april 2016
    En jij bent weer familie van ons Mieke...
    Ja André dat was zeker lachen...stoere kerel die Paul hoor
  4. Saskia:
    28 april 2016
    Apelink zijn die beesten. Voor je het weet hebbie hondsdolheid en ben je je bril van €700,00 of meer kwijt
  5. Lilly:
    29 april 2016
    Hee Sas, Paul raakt eigenlijk altijd alleen in de eerste week nadat hij een nieuwe bril heeft, hem kwijt. En omdat ie rare ogen heeft, inderdaad...of meer......gelukkig heeft ie hem nog, anders ziet hij helemaal niks en zou ik auto moeten rijden