Olifanten

29 april 2016 - Ubud, Indonesië

Gisteravond heerlijk halal gegeten tussen de  Balinese mensen in een restaurantje met tl-licht (kun je tenminste zien wat je eet), tv en witte muren en spiegels. Drinken uit de fles en kost geen drol (eur 20,-- voor z'n 3-en).

Vanmorgen moesten Anna en ik al om 6 uur op, om half 7 werden we opgehaald om naar de olifanten te gaan. Wel een beetje dubbelgevoel. Eerst moesten we ze wassen, daarna gingen we met ze in bad en toen een ritje. Anna liet haar zonnebril vallen, ik dacht al die zien we nooit meer terug(zo'n beest is best hoog en hoe kom je er af en weer op).  Maar onze Daisy pakte hem op met haar slurf en gaf hem netjes (een beetje onder de modder) terug. Als afsluiter een show, dat maakte het hele circus compleet ☺️.

Vanmiddag bleef Anna bij het zwembad en gingen Paul en ik nog ff Ubud in. Lekker geluncht en natuurlijk  weer wat troepjes gescoord.

Nu nu ga ik douchen (3e keer vandaag) en dan op zoek naar eten. Morgen gaan we weer verder, naar Amed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mieke:
    Hij/zij is cute!
  2. Eline:
    29 april 2016
    Hidde vraagt of jullie Roxy nog hebben gezien? Dat was 'zijn' olifant!!
    Veel plezier nog. X
  3. Marlieke:
    Top hoor !
  4. Lilly:
    30 april 2016
    Ik geloof wel dat ik de haam Roxy gehoord heb. Als ik het van re voren geweten had, had ik hem natuurlijk gezocht en een foto van gemaakt. Ze zijn allemaal cute Mieke...je zou er zo een mee naar hus nemen
    Inderdaad top hier, Marlieke...