Addo Elephantpark 1 30 juli 2015

30 juli 2015 - Addo, Zuid-Afrika

Chintsa naar Addo

Er is ingebroken in ons hutje toen wij aan het ontbijt zaten....door apen! Ze hebben de melkcupjes en de suiker meegenomen en ze hebben overal aan gezeten (vuilnisbakjes leeggerukt, de wastas en hebben een spoor van troep gemaakt). Maar we hebben wel hard gelachen. Toen we terugkwamen van hollen, kwam er een aap op ons balkon. Ik gaf hem een koekje, Paul woest (je mag geen dieren voeren). De grap was dat het aapje het koekje niet eens lekker vond, want hij gooide het weg. Vervolgens liet Paul de balkondeur open staan, toen we gingen ontbijten. Hij heeft ze dus feitelijk veel meer gevoerd dan ik.

Anna: "Ze discrimineren hier nog steeds. Er mogen hier geen Fransen komen." Langs de weg staan borden met " No fense" erop :-)

Op de radio een liedje " jij soen alles reg"... Kun je ook scheef zoenen dan?

We passeren Braunschweig....Speciaal voor Ger, want we rijden verkeerd :-) Er zijn hier veel Duitse plaatsnamen, zoals Hamburg. Maar we rijden eigenlijk de hele wereld rond, van Cuba hop naar East-Londen.

Beesten vandaag gespot:
Struisvogels
Zebra's
Gnoes
En we zijn nog niet eens in een wildpark geweest.

Ook weer een behoorlijk eind gereden. We wilden vanmiddag nog naar Addo Adrenaline gaan om te tokkelen, maar die was dicht vanwege de wind. Dan maar Uno-en met chips en een biertje, een whisky-cola en een cup a soup erbij :-) in ons negerhutje (we zitten nu echt in zo'n rond hutje die we onderweg iedere keer tegenkomen).

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Swannetjes, buurtjes van mimi:
    30 juli 2015
    Wow, jullie hele reisverhaal doorgenomen. Super elke dag dieren spotten. Heel leuk vonden wij dat Anna toch ook weer een paard had gevonden. Geniet nog maar even lekker van jullie vakantie!!!!! Wij zijn fan van Lilly's blog.
  2. Mier:
    31 juli 2015
    En wanneer gaat Anna nou struisvogelrijden?! Stond toch ook nog op de planning?
  3. Truus Pluyter:
    1 augustus 2015
    Vonden de aapjes heel leuk xxxxxx