Wetlands 24juli 2015

24 juli 2015 - St Lucia, Zuid-Afrika

St. Lucia Wetlands (Isimangaliso Park)

Aapjes
Hippo's
Hertjes
(eclips) Waterbokken
Gnoes
Giraffen
Zebra's
Afrikaanse zwarte kuifarend (toch best handig zo'n safarigids...kun je gelijk zien wat je spot:-)
Koedoes
Dikdiks
Boskippen
Bisschopsooievaar

Eerst ruim 8 km gehold. Onderweg aapjes en hertjes gezien en toen...de Indische Oceaan!!! Dus een stukje over het strand gehold. Daarna via het Estuarium (binnenmeer), waar we een hele groep Hippo's op de kant zagen (ook 2 stoeiende Hippo's) en weer naar ons hutje. Even naar het dorpje voor war souvenirs en toen weer een klein wildpark in. Lekker relaxdaggie....we eindigen bij de liquorstore, voor Paul castles, voor Anna fanta en voor mij wishkey en cola...als appetizer een Ammehoela...eh...Amarula. Paul vindt het heerlijk, een kruising tussen baileys en bombardino...die Miranda is zo gek nog niet (letterlijke woorden van Paul:-)

1. Mier:
    Paul!!
    Wanneer drinken we een Amarulaatje?!
    (Met ijzerkoekje)
    Maar Lil... Niet vergelijken met Bailey's.. Enige overeenkomst is het beetje room..
    PROOST!
  2. Renaud:
    24 juli 2015
    Ik volg jullie op de voet!
  3. Anita:
    24 juli 2015
    Super gaaf allemaal. Waan mezelf weer in Afrika ....... Waar haal je te tijd vandaan om alles te schrijven. Erg leuk om te lezen. Wij zitten nu in Otavalo aan de koffie op de indianenmarkt..... Erg leuk om aan de ober foto's van zuid Afrika te laten zien. Hij vind ons maar vreemd! Zijn we natuurlijk ook als bleekneuzen hier in Ecuador maar dan mailend met vriendin in Zuid Afrika spant wel de kroon hahaha
  4. Lilly:
    25 juli 2015
    Leuk Renaud dat je erbij bent!
    Super vreemd Anita...jullie bij de indianen in Ecuador en wij tussen de negertjes in Zuid-Afrika :-)
    Mier, Paul had het gister ook over ijzerkoekjes erbij...grappig
  5. Ma:
    27 juli 2015
    Heerlijk om de verhalen over Afrika te lezen en die prachtige foto's te bekijken. Even terug in de tijd !!!
  6. Lilly:
    29 juli 2015
    Hee mevrouw Van der Bent, leuk dat u ook meeleest. Moet voor u een feest van herkenning zijn. Tot in ieder geval bij de Wannabiez...ik heb er zin in!