Krugerpark 20 juli

Dikdiks
Springbokken
Ara's

Vandaag de hele dag in Kruger rondgereden. Anna kan duidelijk beter kaartlezen dan ik, want we hebben bijna alleen maar gravelroad gezien. Ik dacht dat Krugerpark alleen maar asfaltwegen heeft :-( we hebben helaas geen  poezen gezien, maar voor de rest een supervangst. We begonnen met wat hertjes, maar na een tijdje kwamen we ook een olifant en buffels tegen. Het was allemaal nog wat ver weg. Soms weer een hele tijd niks en dan werden we weer verwend met van alles op steenworp afstand. Doordat we vooral op gravelroad zaten, hadden we het gevoel dat we de enige waren in K-park. En Paul en Anna zijn super spotters. Naast de olifanten, zebra's, giraffen, wrattenzwijnen, buffels, apen, hadden we een hyena vlak naast en een hippo, nog helemaal nat, vlak voor de auto. Een hele troep gieren aan een dode buffel trekken, een krokodil, zoenende Hippo's...teveel om op te noemen. We kwamen dan ook 3 kwartier te laat en in het pikkedonker bij de gate aan. Dit leverde ons een flinke reprimande van de guard op. We moesten die princess (Anna dus) morgenochtend vroeger uit bed trekken en desnoods in haar pyjama K-park insturen. In een rechte lijn naar huis. Bij ons hutje was een show van zingende en dansende Szwasi's en toen een overheerlijke braai....